Consumenten vragen

Veel gestelde vragen beantwoord

Dat kan dan 2 oorzaken hebben.

  1. onze mail zit in je spam folder
  2. je hebt je mobiele telefoon nummer als 06 ingevoerd ip 6xxxxx
  3. je hebt je email adres verkeerd ingevoerd ( de snelspelling van je telefoon kan je soms in je nadeel werken) wij zien veelal fouten met @ gnail.com en @ hotmail.co

het kan zijndat als je op je adres zoekt er geen bedrijven beschikbaar zijn.

We zijn nog maar kort bezig dus het kan zijn dat er bij jou in de buurt nog geen ondernemers zich hebben aangesloten.

Het kan zijn dat de ondernemer besloten heeft de onderneming online te sluiten ivm grote drukte nu de Covid maatregelen versoepeld worden.

Wij adviseren je dan of een andere dag of een andere onderneming te kiezen.

Ondanks dat wij en jullie deze ondernemingen graag zouden verwelkomen op het Click en Collect platform, zijn wij niet de telefonische helpdesk van bovengenoemden.

Hoogstwaarschijnlijk heb je het minimum bestelbedrag wat de onderneming ingesteld heeft voor Click & Collect niet bereikt.
( meestal is dit 10 euro).

Het kan ook zijn dat de onderneming nog in zijn aanmelding proces  zit en zich nog niet aangemeld heeft voor de online betalingen.

Stuur ons een berichtje via de app ( contact formulier) en wij zullen het zsm aanpassen zodat je kunt bestellen

Heb je de bestelling geretourneerd binnen 7 dagen krijg en wij van de ondernemer een bericht en zullen wij de online betaling terugstorten. 

Hier gaat meestal 2 tot 3 dagen overheen voordat het op je bankrekening nummer staat

Het kan zijn dat er in de drukte iets fout is gegaan.
stuur een email naar info@click-en-collect.nl, met je naam, telefoon nummer en je bestel nummer erin.

Wij nemen dat contact op met de onderneming om te bevestigen dat de bestelling geretourneerd is en zullen dan de terugbetaling laten plaatsvinden.

Dat klopt , we hebben dit tijdelijk gedeactiveerd.

Log in met je email adres.

Open de Click en Collect app , in het menu onderaan klik op je orders en druk op annuleren.

Je krijgt per mail een bevestiging van het verzoek en van de goedkeuring van de annulering van de ondernemer.

Na de bevestiging zul je automatisch je online betaling terug ontvangen op je rekening

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestiging van ons op het opgegeven e-mailadres. Heb je deze niet ontvangen zou het kunnen dat je het verkeerde e-mail adres hebt ingevuld. Het kan ook zijn dat de bevestigingsmail in de spam-box terecht is gekomen. Als je niet zeker bent, kan je altijd contact opnemen met de winkel.

Om kwaliteitsredenen is het niet mogelijk om je bestelling via de site te wijzigen. 

Is je bestelling niet compleet of heb je iets anders ontvangen dan wat je hebt besteld? De winkel komt graag met een passende oplossing. Neem contact op met de winkelier.

Er zijn winkeliers die tijdens de openingstijden of erna bezorgen.
WEES ER OP BEDACHT dat ze niet zoals je pizzeria op de hoek 3 to 5 bezorgers hebben rondrijden.
Dus lees de bevesitiging goed wanneer de ondernemer bij jou denkt te bezorgen.