Ondernemers die zich aanmelden hebben controle over hun eigen bedrijf. Dat houdt ook in dat jullie zelf verantwoordelijk zijn voor het online zetten van je assortiment. In deze film leggen we je de omgekeerde logica van het internet en internetwinkels zoals click en collect uit.

Stappenplan om je producten online te zetten

  1. Categorie aanmaken. ( foto uploaden doe je via de app, via de computer 1920breed x 1080 hoog)  = 19:6 op je telefoon of tablet . Wil je foto’s of afbeeldingen makkelijker doen gebruik je hiervoor de CenC business APP
  2. Formaten invoeren. (als je artikelen van verschillende maten verkoopt kun je die ook een unieke prijs geven) ( wil je keuze voor een maat aanbieden maar dan tegen dezelfde prijs maak dan de maat aan als een +Artikel (bijverkoop)
  3. Extra categorie aanmaken ( bij-verkopen) 
  4. Dan de bij-verkoop items aanmaken ( die kun je later selecteren bij producten) 
  5. Product aanmaken , omschrijving van het artikel toevoegen, prijs kiezen, dan bij-verkopen toevoegen ( als dit product bij-verkopen heeft en als laatste een categorie selecteren.
  6. Categorie plannen ( op welke dagen verkoop je producten uit deze categorie). 

Assortiment beheer via de CenC Business app?

Instructie video : Producten online zetten via je pc

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *