Nee hoeft geen nee meer te zijn via de app
Okay, de klant moet misschien wel een nieuwe reservering maken .
Maar na deze uitleg zul je snappen dat dit eigenlijk precies hetzelfde is als wat we normaal in een telefonisch gesprek doen. Alleen nu zijn we kort en duidelijk.
Dit zorgt ervoor dat degene die de winkel draait ook daadwerkelijk met de klanten bezig kan zijn en niet met de binnenkomende reserveringen om te mogen winkelen.
Reserveringen afwijzen, maar geen nee zeggen.
Als iemand voor de een dag reserveert maar de tijdsloten in de buurt van de reservering zijn gevuld kun je de klant het short berichtje sturen en hem of haar vragen om voor het andere dag een reservering te maken. Voer ondering het tekstveld in wanneer het wel kan en vraag of de klant een nieuwe reservering wil maken. Wij sturen dit dan ook in een email naar de klant.
Reserveringen voor volgende dag bijstruren
Als iemand voor de volgende dag reserveert maar het slot is al gevuld door bijvoorbeeld 2 telefonische reserveringen kun je de klant het short berichtje sturen en hem of haar vragen om voor het andere slot een reservering te maken.
Selecteer één van de short antwoorden.
Voer ondering het tekstveld in wanneer het wel kan en vraag of de klant een nieuwe reservering wil maken. Wij sturen dit dan ook in een email naar de klant.
Reservering iets vertragen.
Als iemand voor de een dag reserveert maar de tijdsloten in de buurt van de reservering zijn gevuld kun je de klant het short berichtje sturen en hem of haar vragen om voor het voorgestelde tijdstip een reservering te maken. Voer ondering het tekstveld in wanneer het wel kan en vraag of de klant een nieuwe reservering wil maken. Wij sturen dit dan ook in een email naar de klant.